بازارچه های تابستانه صنایع دستی در شهر تهران برپا می شود
نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، 'محمدحسین فراهانی' با تشریح برنامه های فصل تابستان گفت: این اداره كل، برنامه های ویژه ای در فصل تابستان از جمله برپایی نمایشگاه و جشنواره در قالب(طرح تابستانه 91) برای پركردن اوقات فراغت جوانان در دستور كار دارد.

وی ادامه داد: با افزایش سفرها در فصل تابستان تعداد بازدید از اماكن تاریخی و موزه ها نیز بیشتر می شود؛ مجموعه های تاریخی و فرهنگی محل مناسبی برای برگزاری نمایشگاه های صنایع دستی است و در نظر داریم بازارچه های تابستانه صنایع دستی را در این مجموعه ها برگزار كنیم.

** برگزاری جلسه ستاد دائمی تسهیلات سفرهای استان تهران

فراهانی همچنین گفت: ستاد دائمی تسهیلات سفرهای استان تهران كار خود را همزمان با شروع مسافرت ها فصل تابستان در قالب (طرح تابستانه 91) آغاز كرده و از مدت ها قبل با برگزاری جلسات متعدد و تشكیل كمیته های مختلف آماده خدمت رسانی به مردم شده است.

وی ادامه داد: تقارن ماه مبارك رمضان با سفرهای تابستانی به عنوان یك فرصت بزرگ تلقی شده است كه تورهای زیارتی خود را در استان افزایش دهیم.

دبیر ستاد دائمی تسهیلات سفرهای استان تهران از برگزاری جلسه ای برای هماهنگی بیشتر با حضور مسوولان این ستاد در هفته های آینده خبر داد.

** برگزاری نشست های دوره های هم اندیشی

اداره كل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان تهران با هدف گسترش تعامل و ارتباط موثر با تشكل ها و صنوف گردشگری استان تهران بویژه دفاتر خدمات مسافرتی نشست های دوره های هم اندیشی برگزار می كند.

فراهانی گفت: این نشست ها بمنظور ایجاد بستر مناسب برای حل مشكلات و مسایل مربوط به دفاتر خدمات و مسافرتی و گردشگری و همچنین جهت برقرار ی ارتباط موثر در مسایل گردشگری استان به صورت دوره ای برگزار خواهد شد.

مدیر كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران با بیان آنكه استان تهران دارای شرایط ویژه ای از نظر تعداد آژانس ها و مسایل مربوط به آن است و نیازمند توجه و اهتمام جدی به این بخش است.

ماه گذشته(خرداد ماه) نیز در راستای وفاق، همدلی و همسویی بیشتر در بین مدیران و روسای انجمن ها صنوف مرتبط با گردشگری و با ابتكار و همت اداره كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران، تور نیمروزه بازدید از بافت تاریخی شهر تهران نیز برگزار شد.

فراهنگ ** 2025 ** 1071





:: برچسب‌ها: رنگ , قرمز ,
:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: